۳ پاسخ

لقاح دیرگرفته عزیزم بالارفته نگران نباش
سرپسرم تو۴۸ساعت دوبرابرنشده بودکمتربود

درود بله عزیزم بتام ۱۵بودسرپسرم بعدبالارفت
ماشالله پسرم الان ۱۰سالشه

من بتام ۱۳ بود خیلی زود فته بودم تا الانم مشکلی نبوده شکر خدا

سوال های مرتبط