چه میوه هایی میدین شما اونایی که بچه ۱۱ ماهه دارین

۱۲ پاسخ

سیب🍏
موز🍌
گلابی🍐
اب نارگیل🥥
انبه🥭
آواکادو 🥑
اب پرتقال بعضی موقع ها🍊
هندونه🍉

من هرچی دستم بیاد میدم

موز پرتقال سیب

موز سیب پرتقال

پرتقال موز سیب . انار چنتا دونه دادم گلابی اگه باشه زمستون خیلی میوه نیست

آب هویج و‌گلابی و انبه هم دادم

من تا الان موز و سیب میدادم توی تابستون هم یکم شلیل و هلو بهش دادم
دو روزه پرتقال رو شروع کردم

موز سیب اب انار خرمالو پودرنارگیل پرتقال یکی دوباری اون موقع ها دادم و از یکسالگی هم نارنگی وخیارسبز

من همه چي ميدادم جز كيوي

زمستون‌چیزی نیست اخه
موز و سیبه

من همه چی میدم والا

وا من هر چی خودمون بخوریم میدم مگه باید بعضی چیزارو ندیدم؟

سوال های مرتبط