من این مدلی هفته پیش درد داشتم ولی زیر دل و کمرم بود میگرفت بعد چند دقیقه ول میکرد رفتم بیمارستان ان اس تی دادم ی ذره درد ثبت شده بود ولی گفتن اوکیه و دهانه رحمم بسته بود. اومدم خونه کمربند پشمی بستم ب شکمم خداروشکر بهتر شد
ممکنه درد زایمان باشه و خطرناک؟
جای سرد نخوابیدی بچت قولنج کنه
اینایی که گفتی انفباضه
سر شب رفتم آن اس تی خوب بود درد هم نداشتم ولی الان ....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.