۵ پاسخ

من این مدلی هفته پیش درد داشتم ولی زیر دل و کمرم بود میگرفت بعد چند دقیقه ول میکرد رفتم بیمارستان ان اس تی دادم ی ذره درد ثبت شده بود ولی گفتن اوکیه و دهانه رحمم بسته بود. اومدم خونه کمربند پشمی بستم ب شکمم خداروشکر بهتر شد

ممکنه درد زایمان باشه و خطرناک؟

جای سرد نخوابیدی بچت قولنج کنه

اینایی که گفتی انفباضه

سر شب رفتم آن اس تی خوب بود درد هم نداشتم ولی الان ....

سوال های مرتبط