خانما شما اسیدفولیک کی قطع کردید؟

۹ پاسخ

من چون یه ورق داشتم دکترم گفت هر دوشب یدونه بخور که تموم بشه بعد دیگه نخور.فعلا چن تا دیگه مونده بخورم تموم بشه دیگه نمیخورم

۱۶هقته

به من گفت تا ۱۶ هفته

16هفنه

از 14هفته. قرص اهن داد بعد تا 20هفته قطعش کرد مولتی ویتامین داده

من 16 هفته

دکترم گفته ۱۶ هفته قطع کنم

هفته ۱۲/۱۳

اسید فولیک چند میخوردی

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وششم بارداری