خبببب وارد شیش ماه شدم🫠خداکنه مثل پنج ماهگی بگذره

۷ پاسخ

چطو وارد ۶ شدی من ۲۰ هفتم تازه اومدم ۵ ماه

خیلی زود میگذره وای ۵ماه نمیگذشت

ای جونم مبارکت باشه

۶‌خیلی زود میگذره
میگن ۸ طولانیه😂

ان شاءالله بسلامتی عزیزم

شما پیش کدوم دکتر میری ؟؟

خوش به حالت 🥰

سوال های مرتبط