دیگه در این حد هم روی تاریخ حاملگیت حساس نباش
خیل اذیت میشی بنظرم یکم خودتو سرگرم کن زودتر برات بگذره حالاها به زایمانت مونده
سلام من در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۴
سونو دادم ۲۷ هفته و۳ روز بودم الان وارد چ ماه شدم ۸ تموم کردم وارد ۹ شدم یاهنوز
چه دقیق ساعتش رو هم داری
برا من ماه 7 خیلی خیلی زود گذشت حس میکنم 8هم داره زودمیره
🤐🤐🤐🤐🤐🤐من در روز یکبار نگاه میکنم تمام اصلا خودمو بند اینجوری نمیکنم
۲۵ تموم میشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.