فک کنم کاذبه ببین من روز زایمان اینطوری بود دردام
اینا ماه درده
داره کم کم شروع میشه دردات
کم کم داره دردات شروع میشه فکر کنم عزیزم
اگ ب پنج دقیقه رسید برو بیمارستان
انقباضه
احتمالا کاذبه منم داشتم
ولی اگه دردت بیشتر شد احتمالا علائم زایمانه
منم ماه درد دارم فشار زیاد به واژنم میاد و درد میکنه و دل پریودی میاد خفیف زود ول میکنه درد عجیب غریب میاد سراغم یا سر درد شدید یا معده درد بعد میبینی همه رو داری از دیروز من معده دردم تا الان خوب شدم چیزی هم نتونستم بخورم
نه عزیزم درد کاذبه
ماه درده، ماه اخرته، منم تازگی درد پریودی دارم دل وکمر دردمیکنه بعضی وقتا مثلا ظهر داشتم
منم کمرم یک درد پریودی میپیچع و ول میکنه 🙁
وای من چی بگم هیچ علائمی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.