۱۳ پاسخ

همه استرس فکر منم همینه هم مشتاق دیدارم هم ترس بعدشو دارم

اره هین حس و منم دارم

عزیزم طبیعی یا سزارینی باهم هم تاریخ هستیم منم زده۶

وای چقدر منی .....
آن شاالله که بسلامتی بغل بگیریش

من 46روز دیگه دارم دلم میخواد سریع بگذره بدنیا بیاد بچم

من 30روز دیگه
انشاالله به سلامتی گلی

واسه من ۱۴ روز انقدر استرس زایمان دارم

سلام خانوما من صورتم ورم داره مخصوصا بینیم فشارمم چک میکنم خوبه به نظرتون چرا اینجوریه؟

باهمیم ای جان

من ۲۱روز دیگ مونده برام🥹

عزیزمممم
ی روزی میاد دلتنگ همین روزا میشی سعی کن خوب بگذره برات🥰

انشالله میاد و شیرینی زندگیتون چندین برابر میشه

ای مادرررر اخراشی دیگه خوش به حالت ❤️😍

سوال های مرتبط