شیر خشک ابتامیل پرونترا کسی راضی بوده؟خوبه؟

۷ پاسخ

اره خوبه من از اول به ایماه پرونرترا میدادم فقط بدیش این خیلی کمیاب

پیدا نمیشه بی صاحاب هزار تا دارو خونه باید بری من میدادم اینقدر پیدا نکردم تا نان گرفتم دیگه

خوبه ولی پیدا نمیشه

من هروقت به پسرم میدم اسهال شدید میشه
یکی دارم نو فقط یک بار ازش برداشتم نمی‌دونم چیکارش کنم

والا من از وقتی میدم بچم زود به زود سرما میخوره نمیدونم

اره خیلی خوبه بع پسر من هیچ شیر خشکی نمی افتاد با همه شیرخشک ها اسهال میشد خداروشکر این بهش افتاد

اره خوبه من ی مدت طولانی دادم

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری