اره خوبه من از اول به ایماه پرونرترا میدادم فقط بدیش این خیلی کمیاب
پیدا نمیشه بی صاحاب هزار تا دارو خونه باید بری من میدادم اینقدر پیدا نکردم تا نان گرفتم دیگه
خوبه ولی پیدا نمیشه
من هروقت به پسرم میدم اسهال شدید میشه
یکی دارم نو فقط یک بار ازش برداشتم نمیدونم چیکارش کنم
والا من از وقتی میدم بچم زود به زود سرما میخوره نمیدونم
اره خیلی خوبه بع پسر من هیچ شیر خشکی نمی افتاد با همه شیرخشک ها اسهال میشد خداروشکر این بهش افتاد
اره خوبه من ی مدت طولانی دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.