۳ پاسخ

ولا نان هم وزندهیش خوبه هم خوشمزست وهم زود گیر میاد

من نان گرفتم نویان اصلا نمیخوره دیگه داشت از شیر میوفتاد بابام با بدبختی دوتا اپتامیل پیدا کرد

من‌عوض کردم با سوپرامیل اپتامیل دیگه اصلا پیدا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی
مامان محمد حسین💙 مامان محمد حسین💙 ۱ سالگی