اگ اینجوریع منم بودم رفتم سونو بچه خوب بود سرش تو لگن بود البتع فشار هم تو مثانم حس میکردم درد پریودی هم داشتم حتی شکمم سفت میشد ولی منظم و پشت سر هم نبود گلم
بهتره به دکترت خبر بدی و یه سونو انجام بدی شاید بچه اومده پایین
اگه تو فواصل منظم نیست اشکالی نداره آب زیاد بخور به پهلو چپ دراز بکش زیاد فعالیت نداشته باش استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.