پسر من ریفلاکس و حساسیت همزمان داشت پپتی جونیور میخورد تا همین دوماه پیش، تازه شده اچ آ 2
دختر من آپتامیل پپتی جونیور میخورد به خاطر حساسیتش ..بعد از یکسالگیش آپتامیل ۳ گرفتیم خورد ولی باعث دل درد شده بود و گاز رودش زیاد شده بود دوباره پپتی جونیور میدم .. میخوام کلا مارکش رو عوض کنم ببینم کدوم بهتره که وزن دهیشم خوب باشه و رفلاکسشم برنگرده دوباره
برا رفلاکس کامفورت باید بدی،من نان کامفورت میدادم وزندهیش عالی بود
بعد یکسالگی همون اوپتی پرو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.