۳ پاسخ

پسر من ریفلاکس و حساسیت همزمان داشت پپتی جونیور میخورد تا همین دوماه پیش، تازه شده اچ آ 2

دختر من آپتامیل پپتی جونیور میخورد به خاطر حساسیتش ..‌بعد از یکسالگیش آپتامیل ۳ گرفتیم خورد ولی باعث دل درد شده بود و گاز رودش زیاد شده بود دوباره پپتی جونیور میدم .. می‌خوام کلا مارکش رو عوض کنم ببینم کدوم بهتره که وزن دهیشم خوب باشه و رفلاکسشم برنگرده دوباره

برا رفلاکس کامفورت باید بدی،من نان کامفورت میدادم وزندهیش عالی بود‌
بعد یکسالگی همون اوپتی پرو میدم

سوال های مرتبط