۷ پاسخ

نه دلشو ندارم فقط با شامپو بچه میشورم

نه بابا من تا یه مدت همون خط سزارین شیوم نمیکردم😂دلشو نداشتم

من میشورم اوایل با شامپو بچه اما الان دیگه خوبه

خودشو ن اما اطرافش خیلی میخاره میکشم

نه هنوز خیلی درد داره سوزن سوزن میشه الانم از حموم امدم همون جوریه

نه عزیزم هنوز زوده واسه لیف کشیدن

ن چون درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی