نه دلشو ندارم فقط با شامپو بچه میشورم
نه بابا من تا یه مدت همون خط سزارین شیوم نمیکردم😂دلشو نداشتم
من میشورم اوایل با شامپو بچه اما الان دیگه خوبه
خودشو ن اما اطرافش خیلی میخاره میکشم
نه هنوز خیلی درد داره سوزن سوزن میشه الانم از حموم امدم همون جوریه
نه عزیزم هنوز زوده واسه لیف کشیدن
ن چون درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.