اره تو بیمارستان موقع تولد گفتن بهمون، تو برگه ای ک موقع ترخیص از بیمارستان هم دادن بهم نوشته
همون موقع ک دنیا اومد و بیمارستان بودیم گفتن
موقع دنیا اومدن بیمارستان میده دیگه خودش تو برگه
باید خودتون درخواست بدید از ازمایشگاه عزیزم
من و باباش جفتمون A+هستیم دیگ میدونیم چیه😂🤦🏻♀️ البته بعد زایمان هم گفتن
بله چون باید روگام میزدم از پسرمم ازمایش گرفتن چون گروه خونیش با پدرش یکی بود روگام رو تزریق کردن مجدد
منم بخاطر اینکه نارس بود بستری بود آزمایش گرفتن آ مثبت بود
اره زایمان ک کردم وقت مرخص شدن بهم گفتن آ +
خب باید میگفتی که گروه خونیشو مشخص کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.