۷ پاسخ

عادیه عزیزم دیگه باید تحمل کنیم

همه خسته ایم بخدا

خسته م

منم همینطوره ، دارم دیوونه میشم

منم همچنان منتظر نشستم خوابش درست شه💁‍♀️

چیزی نیست که درست بشه حالا حالا هست 🥲

عادیه چیزی نیست عادت باید کرد

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی