الهی عزیزممم نترس گلم من خونریزی شدید داشتم توکه خوبی فقط لکه بینی میفهمم خیلی در عذابی خوب میشی یکی دوهفته دیگه تموم میشه شیاف بزار و استراحت کن خوبه خوب میشی با همه گوشت پوست استخونم میفهممت
نترس اگر سونوت خوبه هماتوم نداری طول سرویکستم نرماله خودش خود به خود قطع میشه فقط یه چیزایی و باید رعایت کنی تحت هیچ شرایطی سکس نکن زیاد سرپا نایست خم و راست نشو از پله بالا پایین نرو و از همه مهم تر جارو برقی نکش
انشاالله که نی نی سالم و سلامت به دنیا میاد عزیزم ❤️ این دوران واقعاً داره برامون سخت میگذره🙂 هرکی یجور
عزیزماستراحت کن بالشت بزار زیر پاهات وشیافت استفاده کن انشالله برطرف میشه
شما برای ما دعا کن ❤️
منم سونوم عادی بود ولی لکه بینی داشتم دکترم گفت احتمال عفونت هست بهم پماد داد. برای شما اینطور نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.