۶ پاسخ

رو تخت خودمون نه تو گهوارش کنار خودم میذارمش.دور از جون بچه هامون عمه شوهرم تو خواب دستش میوفته رو صورت بچه خفه میشه خطرناکه واقعا مخصوصا اونا که خوابشون سنگینه

آره کنار خودمه

اره دیگه هنوز کوچیکه نمـیشه جداش کرد
ما کنار تخت خودمونه فعلا

بغل خودم که نیس . تختش چسبیده به تخت ما

آره رو‌تشک جدا ولی کنار خودم

اره بغل خودم

سوال های مرتبط

مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری