یعنی این وقت شب هوس تخم مرغ ابپز کردم خدااا😐😐😐

۷ پاسخ

چه هوس خوبی

خوبه که راحته

من امشب ۳ تا خوردم

دیر موقعس تخم مرغ عامل مسمویت هست هرزگاهی صبح برا صبحانه بخور

سنگینه اذیت میشی🥲
ولی ببین اگه میتونی بزار بخوز

وای سی سی جان الان میخای بپززی؟؟ 🥺😂

اشکالی نداره نی نی دلش میخواد😄 پاشو بزار بپزه

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی