۵ پاسخ

عزیزم بهم درخواست میدی

شاید تب ویروسیه ربطی ب آنتی بیوتیک نداره

پسر من از سه شنبه همش تب می‌کنه شیاف میزارم یکم میاد پایین استامینوفن میدم تأثیر نداره ایبوپروفن هم ندارم
دکتر هم بردم
بهم قطره بینی داده
شربت کتوتیفن
شربت پدی کاف گیاهی
گفت ویروس باید دوره اش بگذره الان دیدم کوره آتیش کف پاش با سرش گرفتم تب شو دیدم ۴۰.۵ پاشویه کردم با نمک و آب
استامینوفن دادم
دندون نیش پایین هم داره در میاد باد کرده لثه دیگه چی کنم بنظرتون

انتی بیوتیک نباید خیلی ب بچه بدی چخبره ک دوماهه داری انتی بیوتیک میدی
مقاومت دارویی ایجاد شده برای بدنش
من دوبار اونم هر بار سه روز انتی بیوتیک فقط دادم بهش اونم چون واقعا مجبور بودم وگرنه نمیدادم

بله، دوباره ببرش متخصص، نوع شربت رو تغییر میده احتمالا افاقه نکرده

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی
میگم یه چیزی بگم
خودم کلا مخالف انتی بیوتیکم ، از اول هم مامانم کم پیش اومده بهم بده الان بدنم خیلی مقاومه
سر هر مریضی سریع بدون انتی بیوتیک خوب میشم ؛ حالا اینکه تجربه ی خودمه … به یاسین هم تا دکتر نسخه نکنه نمیدم فقط هم تجویز دکتر خودش رو قبول دارم چون خیلی دکترا تا بچه بینیش درمیاد انتی بیوتیک میدن 🫤
خودمم پرستارم یعنی الکی سر مخالفت با چیزی برنمیدارم ،
بعد اینجا مامانا میان میگن دکتر انتی بیوتیک نداده بقیه میگن خیلی بیسواده دکترشو عوض کن یا میگن فلان انتی بیوتیکی بهش بده
اینکه بچه ای تب داره حتما دلیل به عفونت نیست که الا و بلا انتی بیوتیک بخوره اینجا تا میگن تب داره میگن خب انتی بیوتیک بده
تب از ویروس هم میتونه باشه وقتی تب ویروسی رو ببندین به انتی بیوتیک ، مقاومت انتی دارویی بوجود میاد ، باکتری های مفید رو هم ضعیف میکنه ، عوارض خود انتی بیوتیک هم هست
بخدا فکر نکنین یه متخصص اطفالی که انتی بیوتیک نمیده حتما بیسواده
حالا درسته تک و توکی نمیتونن تشخیص بدن و جایی که باید انتی بیوتیک بدن نمیدن ولی تب تا سه روز تو ویروس طبیعیه فقط با مایع درمانی و کنترل تب و استراحت باید جمعش کنین .