عزیزم بهم درخواست میدی
شاید تب ویروسیه ربطی ب آنتی بیوتیک نداره
پسر من از سه شنبه همش تب میکنه شیاف میزارم یکم میاد پایین استامینوفن میدم تأثیر نداره ایبوپروفن هم ندارم
دکتر هم بردم
بهم قطره بینی داده
شربت کتوتیفن
شربت پدی کاف گیاهی
گفت ویروس باید دوره اش بگذره الان دیدم کوره آتیش کف پاش با سرش گرفتم تب شو دیدم ۴۰.۵ پاشویه کردم با نمک و آب
استامینوفن دادم
دندون نیش پایین هم داره در میاد باد کرده لثه دیگه چی کنم بنظرتون
انتی بیوتیک نباید خیلی ب بچه بدی چخبره ک دوماهه داری انتی بیوتیک میدی
مقاومت دارویی ایجاد شده برای بدنش
من دوبار اونم هر بار سه روز انتی بیوتیک فقط دادم بهش اونم چون واقعا مجبور بودم وگرنه نمیدادم
بله، دوباره ببرش متخصص، نوع شربت رو تغییر میده احتمالا افاقه نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.