هیچی.ماه ۹ کلا ماهه درد. درد منظم و پشت هم و با فاصله منظم میگیره ول میکنه و هی هم فاصله اش کم میشه
من ک نمیدونم دقیق چجور دردیه
ولی هفته های قبل ک درد پریودی داشتم دقیقا انقباض نبود دکترم گفت
استراحتت رو بیشتر کن اگ ادامه داشت قرص پروسیژن بخور و سونو واژینال انجام بده
ک دیگ از من رفع شد بعد چند روز
اگه شکمتم تو ۱۰ دقه ۳ بار سفت شد احتمالا انقباض باشه
اگ بیشتر شد درد زایمانه گلم انقباضاتو چک کن بینشون فاصله زیاده یان
شکر خدا اگ شدید بشه ک درد زایمانه اگ ن ک با استراحت خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.