درد پریودی دارم چیکارکنم 😭😭😭

۶ پاسخ

خوب هفتت خوبه ان شاالله زایمان میکنی شیاف نزار چرا باید بزاری نترس باید بدنیابیاریش قرار نیست تاآخرتو شکمت بمونه

طبیعیه عزیزم منم این هفته ی اخر کلا درد پریودی داشتم

اصلا نگران نباش همین استرس مانع باز شدن دهانه رحم میشه...اول کنترل استرس داشته باش،پیاده روی،پله نوردی،شیاف گل مغربی،رابطه کنترل نشده،گلاب وزعفران وخاکشیر...سعی کن اصلا چربی نخوری مثل آبگوشت و کله‌پاچه واینا...فک نکن اینا قوت میده من توی کلاس زایمان بهم گفتن اینا زایمان رو خیلی سخت می‌کنه.درعوض خرما خیلی عالیه خیلییییی.راستی اصلا چیز نفاخ هم نخوری دم زایمان
زیر دوش آب داغ که کمرت زیر آب باشه اسکات بزن،حرکت پروانه...
دیگه اینکه بزار وقتی فاصله دردات کم شد برو بیمارستان فقط حواست به کیسه آبت هم باشه...موقع دردای اصلی هم اصلااااا جیغ نزن.یه اشتباه خیلی اساسی اینه که خانما تو زایشگاه موقعه دردا زور نمیزنن وایمیستن دردت که قط شد اون چند لحظه زور میزنن این کار دهانه رحم رو متورم می‌کنه وبچه نمیاد ،وقتی درد داری تو دردا زور بزن به جای جیغ زدن توسل کن و اینکه تجربه شخصی منه از الان سعی کن سوره انشقاق رو برای زایمان راحت بخونی.نترس اصلا عزیزم ان شاالله توی یکی دو ساعت فارغ میشی،اتفاقی هم نمیفته اگه خیلی از اینا رو رعایت کنی زایمان قابلتحمله ونهایت چند برابر درد پریودیه

۳۹ هفته ایی اشکال نداره

شیاف بزار و فقط استراحت کن
حتما اگ میتونی با دکترت صحبت کن

منم همینم

سوال های مرتبط