اینم جواب سلفری من.خدایا شکرت🥰

تصویر
۱۳ پاسخ

داخل اون کادر‌ابیه پاایین اون‌عدده چیه نوشته ۱۱.۰۱درصد؟؟؟

الهی شکرت عزیزم،بسلامتی بغلش کنی 😍

عزیزم کدوم مرکز ازمایش دادی ؟؟ من الان زنگ زدم گفت ۱۲ تومن

ب سلامتی خداروشکر همین ک سالم عالیه👶🏻

البت اول این خداروشکر ک جوابش خوبه❤️😍

کجا ازمایش دادی؟بیمه تکیمیلیتون چیه؟

چندروز طول کشید جواب بیاد؟

سلام بیمه من تکمیلی سامانه
با معرفی‌نامه آزمایش سلفری دادم ۸۸۰ تومن دادیم. (با فرانشیز ۱۰٪)

ای جااااانم
خدااا رو شکر

به سلامتی هزینش چقد شد عزیز؟

خداروشکر
انتی احتمال چی داده بود جنسیت رو

نی نی هم دختره🤗🤗

سلفری چیه؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان طنین و جوجه مامان طنین و جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما خانم مامان حلما خانم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵لوبیا🩵 مامان 🩵لوبیا🩵 هفته سی‌ام بارداری