امروز بهداشت بازه ؟

۴ پاسخ

دوست من ماه آخر رفته بود اونم بخاطر اینکه برا قدو وزن علاف نشه

نه. اولین سونو که جنین و قلب نشون داد و آزمایش اولیه رفتی برو برای تشکیل پرونده

از چه زمانی باید به بهداشت مراجعه کنیم؟

نه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایناس وپسری💓💙 مامان ایناس وپسری💓💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهسو و مهدیار مامان مهسو و مهدیار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی آقا مامان علی آقا ۳ سالگی
مامان دنیا مامان دنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان عسل مامان عسل ۴ ماهگی
مامان دخمل نازم🩷 مامان دخمل نازم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری