خانما قطره آد خارجی چند قطره باید بدم

۵ پاسخ

فرقي نداره قطره خارجي باشه يا ايراني همشو بايد ٢٥قطره بدي يا يك سي سي

یک سیسی

شما چه مارکی برای نی نی خرید؟

ببخشید خارجی خوبه یا ایرانی؟

۱۵ قطره من میدادم AnD

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان نفس💝🐰 مامان نفس💝🐰 ۱۰ ماهگی
مامان حسین👶 مامان حسین👶 ۱۱ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۴ ماهگی
مامان دخترا و تودلی مامان دخترا و تودلی هفته دوازدهم بارداری