سلام خانم‌ ها من خونم ۱۲.۵ هست آیا کم خونی دارم

۵ پاسخ

ن دیگه ازاین بیشتر ماشالا

نه خوبه فک کنم از ۱۵ بیشتر غلظت خون باید اسپرین بخوری

ن اصلنم کم نیس

نه نرمال

نههه.

سوال های مرتبط