۱۲ پاسخ

ببین من سر بچه اولم همه جا رفتم بااتوبوس ماشین هواپیما همه چی از شرق به غرب از جنوب به شمال 😂 طوریمم نشد ولی سنده باغشدا الان سر دومی دستشویی گدیم لکه بینی توشیم نظریمده دکترونن دانش خیال راحت دن گد

آره هرجا دوست داری برو دکتر من گفت چون تا الان بارداری بی خطری داستی میتونی بری منم دوهفته پیش رفتم

دکتر من گفت از ۳۲هفته دیگه مسافرت نرو…منم امسال نمیرم دیگه

من ۱۸هفته رفتم مشهد با ماشین شخصی ۱۲ساعت راه بود البته دکترم اجازشو داد هر یک ساعتم پیاده میشدم راه میرفتم

اره بابا من رفتم شهرستان پنج ساعت هم راهه یک هفته ایی هم برگشتم😂

ما که هر دوهفته یه بار میریم شهرستان ۴ساعت توراهیم

همه چی بستگی ب خودت داره من هم تو ۳ ماهگیم رفتم هم‌ ۷ماهم ک بود خداروشکر هیچی نشد ولی یکی میبینی حساسه براش خطرناکه

من میخام برم عید ب دکترمم گفتم گفت باید جوراب واریس بپوشی و هردوساعت پیاده شی راه بری

😂برای کجا برنامه کردی حالا خانوم اونم توی ۳۳ هفته

دکتر من که اجازه نداد واقعیتش

فککک نکنم

ن خانوم بشین سرجات این اخرا دردسر درست نکن خواهر

سوال های مرتبط