خانما چرا بازم حالت تهوع دارم ؟؟؟

۵ پاسخ

میگن تو این هفته ها داره مو در میاره

گاها تو ماه های دیگه برمیگرده برا من ماه نهم یه مقدار برگشته

چمیدونم خواهر این حالت تهوعم دست از سر ما برنمیداره
منم سه روزی هست حالم بد میشه 🥲🥲🥲🥲🥲🥲

منم برگشته🥲

اره برا منم نیم ساعت میاد و میره

سوال های مرتبط