۱۰ پاسخ

هر روز تا ۹ ماه چطوری میخایین درمونگاه برین سخته ک...فکرش استرس داره برام...
دکتر ب‌منم گفته ب محض مثبت شدن تستم باید بزنم اما ن دلش دارم خودم بزنم ن میشه هرروز رفت درمونگاه

عزیزم چند میخری امپولارو؟؟؟

من شوهرم میزنه

شوهرم میزنه

احتمالا تا ۸ ماه باید بزنی دیگه باید کم کم عادت کنی
اولش یه ده دیقه هی نگاه نمیکردم بهش و میترسیدم اخه من فوبیا سوزن دارم ولی دیگه خودما مجبور کردم
بعد بجای زدنش یه لبخند زیر ناف با فاصله اندازه سه تا انگشت که بهم چسبیده
امپول زیر جلدی باید توی چربی تزریق بشه و وقتی زدی نبایید خون بده اگه داد یعنی به عضله زدی من چون قبل بارداری سیکس پک داشتم اینو نمیدونستم هی جای تزریق کبود میشد و دردناک بعد دیگه سوزنش را یک سوم وارد کردم اوکی شد

منم خودم میزنم

انوکسا چیه

من از امپول میترسیدم چندتا اولش را بردم برام زدن ولی دیگه اوکی شدم خودم میزنم

میرم درمونگاه

کسی تلگرام گروه میخواد برای تجربه از خانما سوال ها اینجا جواب نمیدن زیاد

سوال های مرتبط