برا منم زوده ولی دخترمو شوهرم میگن شکم در اوردی
منم دارم نه نفخع نه چیزی .اونایی ک میگن والا ما نداریم قرار نی همه شبیعه هم باشن تازه من شکمم نداشتم لاغر بودم ولی الان یکم جلوعه .خیلیم حال میکنم چیز بدیم نیس اصلا
من هم اولی هم دومی جفتش شکمم باد کرد ولی تو این هفته ها کمتر
من واقعا شکم دارم خیلیم تیزوبیرون اومده س نه نفخه نه چیزی صبح زود همینه اخر شبم همینه از دوماه دراومد چاقم نیستم بگم مال اون وچربی اتفاقا به شدت اندامیم پهلوهم هیچی ندارم ولی چون حس میکنم که شکم سومه اینجوریه
رفتین سنوی قلب چندم براتون تاریخ زایمان زدن؟
ما الانشم نداریم
هنوز زوده ولی من یه کوچولو احساس میکنم بزرگ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.