خانما از چن هفتع شکم درمیاد کیا ده هفته شکم دراوردن

۷ پاسخ

برا منم زوده ولی دخترمو شوهرم میگن شکم در اوردی

منم دارم نه نفخع نه چیزی .اونایی ک میگن والا ما نداریم قرار نی همه شبیعه هم باشن تازه من شکمم نداشتم لاغر بودم ولی الان یکم جلوعه .خیلیم حال میکنم چیز بدیم نیس اصلا

من هم اولی هم دومی جفتش شکمم باد کرد ولی تو این هفته ها کمتر

من واقعا شکم دارم خیلیم تیزوبیرون اومده س نه نفخه نه چیزی صبح زود همینه اخر شبم همینه از دوماه دراومد چاقم نیستم بگم مال اون وچربی اتفاقا به شدت اندامیم پهلوهم هیچی ندارم ولی چون حس میکنم که شکم سومه اینجوریه

رفتین سنوی قلب چندم براتون تاریخ زایمان زدن؟

ما الانشم نداریم

هنوز زوده ولی من یه کوچولو احساس میکنم بزرگ شده

سوال های مرتبط

مامان کوچولوهای ناز مامان کوچولوهای ناز هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته شانزدهم بارداری