شاید گلوش درد میکنه شایدم اروق داره دکتر میگفت وقتی اروق دارن نمیتونن شیر بخورن
دکتر ببرش، منم بچم خیلی بی قراری میکرد، خوابش میومددد ولی نمیتونست بخابه بردمش گفت رفلاکس شدید داره و کولیک، دارو داد الان بی قرارییه کمتر شده،
دیگ وقتیم خییلی گریه کنه وای نسه شیرم نخورع یکم نبات داغ بش میدم با عرق نعنا یکم، تا میخوره اروم میشه میخابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.