۴ پاسخ

۳۸ و۳ روز.نه

من سر پسرم ۳۸ هفته ۵ روز شدم سزارین اما اینسری فک کنم دخترم عجله داره خدا کنه زود بدنیا نیاد

هفته دیگه که میشم ۳۸ هفته و ۲ روز

من ۳۹ هفته و دو روز نوبت زدم، فعلا نه تا سه چهار روز دیگه که نوبت دارم امیدوارم اوکی بمونم چون تودم خواستم بعد ۳۹ هفته باشه که شیر و اینا راحت بیاد حداقل

سوال های مرتبط

مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا(آیهان) مامان لوبیا(آیهان) ۸ ماهگی