۳۸ و۳ روز.نه
من سر پسرم ۳۸ هفته ۵ روز شدم سزارین اما اینسری فک کنم دخترم عجله داره خدا کنه زود بدنیا نیاد
هفته دیگه که میشم ۳۸ هفته و ۲ روز
من ۳۹ هفته و دو روز نوبت زدم، فعلا نه تا سه چهار روز دیگه که نوبت دارم امیدوارم اوکی بمونم چون تودم خواستم بعد ۳۹ هفته باشه که شیر و اینا راحت بیاد حداقل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.