ن عزیزم منم چند روز پیش آمینو دادم این ترشحات طبیعیه، من فقط روز اول کمی استراحت کردم بعدش دیگه پاشدم ب کارام رسیدم البته ک بین کارم میومدم دراز میکشیدم، خدا قربونش برم هوامو داشت طوری نشد، استرس نداشته باشه تا خدا نخواد برگی از درخت نمیوفته، انشاءالله هیچ مشکلی پیش نمیاد و این دوره رو هم میگذرونیم و بچه هامون صحیح سالم بغلمونن🥹
نگران نباش یه ذره ترشح عادیه استراحت کن اصلا خم و راست نشو و توالت فرنگی برو و مایعات هم زیاااد بخور
چرا امینوسنتز انجام دادید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.