۳ پاسخ

ن عزیزم منم چند روز پیش آمینو دادم این ترشحات طبیعیه، من فقط روز اول کمی استراحت کردم بعدش دیگه پاشدم ب کارام رسیدم البته ک بین کارم میومدم دراز میکشیدم، خدا قربونش برم هوامو داشت طوری نشد، استرس نداشته باشه تا خدا نخواد برگی از درخت نمیوفته، انشاءالله هیچ مشکلی پیش نمیاد و این دوره رو هم میگذرونیم و بچه هامون صحیح سالم بغلمونن🥹

نگران نباش یه ذره ترشح عادیه استراحت کن اصلا خم و راست نشو و توالت فرنگی برو و مایعات هم زیاااد بخور

چرا امینوسنتز انجام دادید؟

سوال های مرتبط