۱۰ پاسخ

هنوز زوده گلم بزار وارد ۷ ماه بشی میشی ننه قلمبه 😂😂🤦🏻‍♀️من که این شدم

من فقط نفخ دارم

منم حس میکنم کوچیک تر شده به نظرم نفخش کم تر شده

من اگ نفخ نداشته باشم کوچیکه
ولی نفخ داشته باشم میخوادبترکه

اگه شکم اولته طبیعیه نترس.شکمتو وقتی میری دکتر با شکم بقیه مقایسه نکن.ب وقتش برا تو هم جلو میاد.

منم تو اون هفته شکمم محو شد ولی الان داره بزرگ میشه هرروز

نه من حس میکنم خیلی هم اومده جلو🤣🤣
البته لباس میپوشم زیاد مشخص نیست ولی وقتی دراز میکشم خودم متوجهم که کاملا مشخصه

من تازه یک هفتس درست شدم

من فکر میکنم رحم می‌کشه بالا تو این هفته ها آدم حس می‌کنه شکمش کوچک شده

من تا قبل عید اینجوری بودم
این دو سه هفته اومد جلو حس میکنم دارم میترکم

سوال های مرتبط

مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری