۵ پاسخ

شربت کولیک پدیابست بگیروگریپ میکسچرخارجی خیلی خوبن

کولیک داره گلم. حتما ببر دکتر. قطره و شربت کولیک میده بهت. آب رو آتیش

عزیزم ببر متخصص اطفال همه نی نی ها تا چهار پنج ماهگی قطره های مخصوص میخورن قرار نیست نفاخ باشه بچه های شیرخشکی هم این مشکلو دارن

چقدرشه

عزیزم شاید آلرژی داره،پسر منم دقیقاً اینجوری بود ماهم فکر می‌کردیم نفخ داره یا کولیک،طفلک بچه م تا ۲ماهگی درد کشید صد جور قطره ایرانی و خارجی بهش دادم، آخرش یه دکتر تشخیص آلرژی به پروتیین گاوی داد،شیرشو عوض کرد خوب شد، شما شیر خودتو میدید لبنیات یه مدت نخور ببین بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان طاها و نورا مامان طاها و نورا ۱ ماهگی
خانما ، من یه مشکلی دارم با پسرم ، شاید باورتون نشه ولی پسرم به من حسادت می‌کنه ، خیلی شدید باباییه ، با این که وقتی کار اشتباهی می‌کنه باباش باهاش برخورد می‌کنه ولی من بیشتر وقتا در برابرش کوتاه میام اما یه وقتایی یه جوری باهام برخورد می‌کنه انگار نه انگار که من مامانشم انگار دشمنشم ، مثلا بیرون بودیم ، چند تا عکس ازش گرفتیم یهو به شوهرم گفتم اینجا وایمیسم یه عکس تکی ازم بگیر اینقدر عصبانی شده میگه نمی‌خوام مامان عکس بگیره باید فقط از من عکس بگیری ، دیروز رفتیم بازار برای خودم یه کفش بگیرم ، اولش که میگه تو که کفش داری چرا میخوای کفش بگیری ؟کلی تو مغازه بد خلقی کرده اونم باباش بهش گفت چرا اینجوری می‌کنی وایسا تا مامان خریدشو بکنه بعد میریم دیگه تحمل کرد وقتیم خریدم بهم میگه خیلی زشته ، باور کنید قبلش برای پسرم یه لباس دیدم با این که نیاز نداشت گرفتم بعدش یه اسباب بازی خودم دیدم گفتم نگاه از اینایی که دوست داری وایسادیم براش گرفتیم نمی‌دونم چرا نسبت به من این‌قدر بده ،بعضی وقتا دلم میخواد گریه کنم ،نمیدونم چی کار کنم درست بشه 😔