سلام مامانا من خیلی کمرم درد میکنه طبیعیه

۶ پاسخ

آره نگران نباش

آخه همش هراز گاهی احساس سنگینی توی رحمم دارم بعداز چند ثانیه ول میکنه میترسم انقباض باشه

اگر شیاف هم بزنی خوبه پرژسترون برا کمر درد و درد زیر دل عالیه ولی برا لگن درد اثر نداره

کمرم
استوخونای لگنم
دنده هام😭

عزیزم شاخم دربیاری الان طبعیه

عاره طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان Alisan مامان Alisan هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری