آره نگران نباش
آخه همش هراز گاهی احساس سنگینی توی رحمم دارم بعداز چند ثانیه ول میکنه میترسم انقباض باشه
اگر شیاف هم بزنی خوبه پرژسترون برا کمر درد و درد زیر دل عالیه ولی برا لگن درد اثر نداره
کمرم
استوخونای لگنم
دنده هام😭
عزیزم شاخم دربیاری الان طبعیه
عاره طبیعی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.