اع منم همین دردو دارم فکر میکردم واسه دیسکمه
من چی بگم از الان دقیقا همین درد رو دارم ☺️
منمهمینطوره نگران نباش
دقیقا همون نقطه درد میکنه
دنبالچه میگن، من دائم گرفته
🙂تازه قرار بیشترین بشه
بهش میگن استخون دنبالچه
و من از هفته 20 بارداری این درد رو دارم تا همین الان
وقتی میخوای بشینی دو طرف باسنتو باز کن تا دوتا استخون لگن و دنبالچه روی زمین باشه تا اذیت نشی
اگه هم میتونی از این توپ های بزرگ که واسه یوگا و اینا هست بگیر بشین روش
کلا انگار ن انگار کمردرد داری من همینو گرفتم ب جای اینکه روی زمین یا مبل بشینم روی همون میشینم
ازمنم الان درد میکنه
منم همین الان ک میگی درد میکنه 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.