مامانا من کمرم دقیقا وسط کمرم بالای باسنم درد میکنه
طبیعیه؟؟؟

۸ پاسخ

اع منم همین دردو دارم فکر میکردم واسه دیسکمه

من چی بگم از الان دقیقا همین درد رو دارم ☺️

منم‌همینطوره نگران نباش

دقیقا همون نقطه درد می‌کنه
دنبالچه میگن، من دائم گرفته

🙂تازه قرار بیشترین بشه

بهش میگن استخون دنبالچه
و من از هفته 20 بارداری این درد رو دارم تا همین الان
وقتی میخوای بشینی دو طرف باسنتو باز کن تا دوتا استخون لگن و دنبالچه روی زمین باشه تا اذیت نشی
اگه هم میتونی از این توپ های بزرگ که واسه یوگا و اینا هست بگیر بشین روش
کلا انگار ن انگار کمردرد داری من همینو گرفتم ب جای اینکه روی زمین یا مبل بشینم روی همون میشینم

ازمنم الان درد می‌کنه

منم همین الان ک میگی درد میکنه 😁

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری