خانمایی که جنسیت مورد علاقتون نشد چه حسی دارین؟

۱۴ پاسخ

خداروشکر که فقط سالمه.
فقط همینو از خدا میخوام

درسته هرکس یه جنسیتو بیشتر دوست داره ولی هیچ وقت نباید ناشکری کرد همین که خدا مارو لایق مادر شدن دونسته کافیه.اینقد ادم هست که فقط آرزو داره بچه دار بشه

یه حس خلع😀

من خدم بچه اولمع دختر میخاستم بخاطر نداشتن خواهر اما وقتی بم گف پسره بیشتر وابستش شدم ی حس عجیبی دارم اصن پشیمون نیستم از اینکه بهم گفت پسره
شوهرمم ک کلا عروسی داره برا خودش میگ داداشمه رفیقمه😍

هنوز باهاش کنار نیومدم ولی در نهایت سالم و سلامت باشه فقط

من بچه اولمه پسر
چون اولیه زیاد مهم نیست دومی مهمه

انشالله سالم به دنیا بیان، جنسیت مهم نیست

دوس داشتم دخترباشه تاجفتم جوربشه ولی وقتی گفت پسرحتی نیم درصدم احساس ناراحتی نکردم🥹

من بچه اولم دوست داشتم دختر بشه شد پسر
خیلی ناراحت بودم🤣🤣🤣
بعد کم کم باهاش کنار اومدم
ولی الان فقط دعا میکنم سالم باشه و صبور
اینقدر الان بچه های مشکل دار زیاد شده و میبینم که میگم خدایا فقط سالم باشه

نه ناراحتم نه خوشحال
سالم باشه فقط

منکه خیلی ناراحت شدم هنوزم کنار نیومدم

یه مدتی حتی الانشم تقریبا افسردگی گرفتم 🙃هیچ کاری نمیشه کرد واقعا

و منی ک هنوز ک هنوزه قبول نکردم دختره🥲😞

من که هنوز نرفتم ولی آنتی رفتم گفت احتمالا دختر ولی خطا داره خیلی دوس دارم پسر باشه 🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🕊 مامان هدیه خدا🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری