۹ پاسخ

خیلی سخت بود، پسر من شب اول تب کرد و شیاف استامینوفن براش گذاشته بودم.
ایشالا برا بچه شما سبک باشه

انشاالله که راحت بگذرونن،چیکار میشه کرد ولی گناه دارن بچه ها

دوتاش باهم تو یه سرنگ تو یه پا میزنن همون که دردو تب داره،یکیش تو پای دیگش میشه ۳تا
۳تا هم خوراکی دادن به بچم

درواکسن سختیه خود بهداشتم میگفت چون چندتا بیماری بهش اضافه شده،

پسرمن ۳تا تزریق ۳تا خوراکی
خیلی واکسن سختی برا بچم بود روز سه شنبه زدم بهش اسهال شده ،خیلیم بیقرار تبش روز اول ۴ساعت استا دادم بعد فاصله دار شد ولی چون درد داره و بیقرار دیروز دوبار بهش استا دادم
البته بچه ها باهم فرق میکنن

دختر من دوتا تزریقی بود دوتا خوراکی
دختر منم تب نکرد خداروشکر ولی موقع زدن خیلی گریه کرد

نسبت به دوماهگی بهتره من پسرم دوگانه زد سه تارویکشنبه براش تزریق کردن دوتادیگه هم باید یکشنبه ببرمش

ماهم دو شنبه زدیم🥹دوتا تزریقی و دو تا خوراکی.
استامینوفن 4 ساعت دادم تب نکرد دیگه

آخی 🥺 ایشالا بسلامتی عزیزم ایشالا همیشه سلامت باشه گلپسرت دختر منم ۲۰ اسفند وقت واکسن ۴ ماهگیشه

سوال های مرتبط

مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی