۹ پاسخ

ببین حتی چت جی بی تی هم زده تا ۱۸ طبیعی هست

تصویر

منظورت ۱۸ هست،؟؟؟والا مال من ۱۸ بود دکتر گفت نرماله

یعنی ۱۸ عه یا ۱۸۰ ؟🤔

به خاطر دیابت هم میتونه زیاد بشه ... دیابت داری؟

ببخشید۱۵ فرودین زایمان دارم

سلام عزیزم تا جایی که من میدونم اگر کیسه آب پاره بشه تا ۲۴ ساعت بچه زنده می مونه البته باید خودتون تا هفته ۳۵ برسونین منم مشکوک به زایمان زود رس بودم ولی استراحت کردم بهتر شدم شما هر چقدر استراحت کنین خطر پارگی کیسه آب کمتر میشه من الان یک‌ماه استراحتم زایمانم ۷ اردی بهشت که میخواستن بچه رو تو اسفند بردارن با استراحت بهترم الان با این شرایط ۱۵ اردی بهشت زایمان دارم

علائمت چی بود فقط با سونو فهمیدی؟؟

۲۷ یا ۲۸ هفته بدنیا بیاد میمونه ولی میبرنش دستگاه

عزیزم منم دیروز گفت ۱۵میلی متر هست خیلی کمه گفت مایعات بخور یدونه هم غربالگری نوشت ولی خیلی کمه فک نکنم کاری بتونه بکنه

سوال های مرتبط

مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد