۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم،قدمش خیر باشه ان شاءالله،🥰 یادمه زیر پست من نوشته بودی کی بشه بیام بگم دختر منم بدنیا اومد،بلاخره وقتش رسید😍

الهی الهی..... مبارک باشه عزیزم

😍😍ماشالله بهش

هزارماشالله بهش تبریک میگم عزیزم 😍

با دختره من دنیا اومده

ای خدا لباشووووووو😘😘مبارکه عزیزم خداحفظش کنه ماهلین قشنگو

خدا حفظش کنه برااات😍

ای جانم خوش قدم باشه ایشالله مبارکه❤️

سوال های مرتبط