نه سفت میکنه خودشو
منم تو این هفته هستم تو هر حالتی لگدو می زنه وروجک
ن بیشتر سفت میشه
آره عزیزم برامنم دوهفته ای میشه ک این مدلی شده رفتم سونو گفت سرش تو لگن اومده با پاهاشون میکوبن تابیان بیرون😉
وااااییی دوران بارداری ترسناکترین دوران هست برام
اره بعضی وقتا حتی تو دستشویی که میشینم میزنع 🤣🤣
من سرپا باشم تمون میخوره،میشینم تکون میخوره،دراز میکشم تکون میخوره🤣
الان دیگه در همه حال میزنه
نشیته ایستاده درازکش
بچم خسته شده از اون تو بودن😂😂
من اکثر وقتا باید دراز باشم تا تکون بخوره
برای من دراز میکشم یا نشسته بیشتر حرکت داره سرپا متوجه نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.