۱۰ پاسخ

نه سفت میکنه خودشو

منم تو این هفته هستم تو هر حالتی لگدو می زنه وروجک

ن بیشتر سفت میشه

آره عزیزم برامنم دوهفته ای میشه ک این مدلی شده رفتم سونو گفت سرش تو لگن اومده با پاهاشون میکوبن تابیان بیرون😉

وااااییی دوران بارداری ترسناکترین دوران هست برام

اره بعضی وقتا حتی تو دستشویی که می‌شینم میزنع 🤣🤣

من سرپا باشم تمون میخوره،میشینم تکون میخوره،دراز میکشم تکون میخوره🤣

الان دیگه در همه حال میزنه
نشیته ایستاده درازکش
بچم خسته شده از اون تو بودن😂😂

من اکثر وقتا باید دراز باشم تا تکون بخوره

برای من دراز میکشم یا نشسته بیشتر حرکت داره سرپا متوجه نشدم

سوال های مرتبط