شما صبحانه جیا میخورین من ک دلم چیزی برنمیداره اصلا ‌؟؟

۱۴ پاسخ

تخم مرغ
ماست چکیده
پنیر و سبزی

تخم مرغ
ماست چکیده
پنیر و سبزی

من هروقت اشتها داشته باشه تخم مرغ آبپز بیشتر ، و گاهی نون گوجه و خیارشور …اشتها نداشته باشه نهارمو زودتر میخورم🥹

بلاک کن مگه چی میشه؟بدبخت تویی با این طرز حرف زدنت.دلم برنمیداره🤣خب گفتم برداره دیگه

پنیر گردو
خامه مربا

البته الان ک ماه رمضونه صبحونه نمیخورم سحری میخورم
دیگه فقط ناهار میخورم

من بعضی وقتا عسل یا شیره وارده قاطی

تخم مرغ و خرما.پنیر و خیار و گوجه.پنیر و چای شیرین.خامه

پنیر گردو. خامه عسل. تخم مرغ. پنکیک

من یروز تخم مرغ میخورم
یروز پنیر سبزی
یا پنیر گوجه خیار
دیگه بجز این دوتا چیزی دوست ندارم متاسفانه

من عاشق صبحونه ام . هر دفه یچیزی. بیشتر پنیر دوسدارم

نون پنیر و گردو کنارش یا مربا یا عسل من عاشق کره بادوم زمینی بودم نمیدونم چرا صبح ها میلم دیگه نمیکشه

عاشق نون پنیر و گوجه و خیارم

من یکم دیر بیدار میشم با ناهار یکی میکنم 😂

خودت بردار واسش

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری