خون دماغ شدن یهویی توی ماه من خطرناکه؟

۴ پاسخ

واکنش بدنت بوده ایرادی نداره نگران نباش

منم تو هفته تو شدم دکترم گفت یبار عیب نداره نگران نباش گفت حجم خون بدن چون دوبرابر شده طبیعیه باز نگرانی برو یه چکاب شو

اگر آسپرین مصرف می‌کنی امکان داره به خاطر اون باشه به دکترت اطلاع بده

فشار خون که نداری ؟

سوال های مرتبط

مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی