واکنش بدنت بوده ایرادی نداره نگران نباش
منم تو هفته تو شدم دکترم گفت یبار عیب نداره نگران نباش گفت حجم خون بدن چون دوبرابر شده طبیعیه باز نگرانی برو یه چکاب شو
اگر آسپرین مصرف میکنی امکان داره به خاطر اون باشه به دکترت اطلاع بده
فشار خون که نداری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.