۴ پاسخ

به دلیل فشار بیش از حد
نگران نباش عادیه

منم میشم
پرسیدم میگن فشار خونه

فشارمم گرفتم 10بودزیادنبود

منم نمیدونم دلیلش چیه

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری