صبر و دعا😂دختر من دو ماه پیش سرما خورده هنوز تو خواب سرفه میکنه قطع نمیشه سرفه اش
منم کواریزان گل بنفشه دادم اصلا تاثیر نداشت
من پدی کاف میدم
ممکنه گلوش عفونت کرده باشه باید ببری دکتر بهت آنتی بیوتیک بده.من به دخترم آنتی بیوتیک و سیتریزین دادم.خیلی بد سرما خورده و هنوزم خوب نشده
من نئوتادین میدم
البته دکتر تجویز کرد ، ولی تاثیری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.