۲ پاسخ

حالا من از چند تا دکتر پرسیدم میگن سرماخوردگی وجود نداره یا ویروسه یا انفولانزا و… که داروهاش متفاوته

برای پسر من که پلارژین نوشت دکترش.

سوال های مرتبط

مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم ۱۵ ماهگی