۸ پاسخ

همه چیزایی که دوستان گفتن خوبه،میتونی کپسول یوموگی هم بگیری روزی یه دونه ش را محتویاتش را با ماست قاطی کنی بدی بخوره.پدی لاکت و نئوزینک هم بده

بیولاکت

چوب شور بعدم دوغ متخصص گفته

پودر سنجد رو با شیر قاطی کن

وان لایت بده همون لحظه تموم میشه اسهالش خیلی خوبه

کته با ماست بدون روغن و کره
موز

شربت نئوزینک و وانلایت بده

وانلایت بده

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان بچه های گلم مامان بچه های گلم ۵ ماهگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری