خانما برا اسهال بچه چی خوبه ؟؟؟

۳ پاسخ

برا دختر من فقط پودر کیدی لاکت
موز رو به میکرد پودر میرختم داخلش میدادمش خوب میشد
تو ماست هم خوبه ولی موز بهتره
کشک خوبه بدش

کته ماست با شوید سیب موز پدی لاکت

کته ماست
موز
پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماه مامان🌛 مامان ماه مامان🌛 ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ سالگی
مامان فلفل ریزه میزه مامان فلفل ریزه میزه ۱۳ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی