کیلو،پونصد ،من گرفتم بدون شکر
قیمت یادم می فروشگاه گرفتم
بعضی ها میگن دستگاهای مره بادوم زمینی ک عطاری ها دارن ممکنه آلوده بشه همون شرکتی بگیر بدون شکر و نمک پرارین خیلی خوبه
عزیزم برو بعضی عطاری ها دستگاهشو دارن تازه میگیرن پیش خودت میدن
من ازعطاری میگیرم البته مغازه ی خودمونه تازه با دستگاه میگیره و میده
من از مغازه های که خودشون دستگاه دارن میگیرم این سری گرفتم کیلویی ۴۰۰ و خورده ای بود فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.