۵ پاسخ

کیلو‌،پونصد ،من گرفتم بدون شکر

قیمت یادم می فروشگاه گرفتم

بعضی ها میگن دستگاهای مره بادوم زمینی ک عطاری ها دارن ممکنه آلوده بشه همون شرکتی بگیر بدون شکر و نمک پرارین خیلی خوبه

عزیزم برو بعضی عطاری ها دستگاهشو دارن تازه میگیرن پیش خودت میدن
من ازعطاری میگیرم البته مغازه ی خودمونه تازه با دستگاه میگیره و میده

من از مغازه های که خودشون دستگاه دارن میگیرم این سری گرفتم کیلویی ۴۰۰ و خورده ای بود فک کنم

سوال های مرتبط

مامان زینب کوچولو🪻🦋 مامان زینب کوچولو🪻🦋 ۱ سالگی