۲ پاسخ

باید مرتب چکاپ بشی چون ممکنه رشد کنه بیاد تو رودت .خواهرم ک اندومتریوزش تا رودش رشد کرد و جراحی شد .درمان نداره اما مراقبت داره

سلام عزیزم منم داشتم دکتر حتی گفت ممکنه بار داری نشی ولی بار دار شدم و زایمان کردم بعد هم رفع شد خداروشکر

سوال های مرتبط